Sampling - skuteczne narzędzie dotarcia do klienta

  • Opublikowane: 2016-10-26
  • Lokalizacja: Kielce, woj. dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podkarpackie podlaskie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie

Przeprowadzamy akcje samplingowe w sieci około 1000 punktów handlowych zlokalizowanych na terenie całego kraju.
Sampling to przekazanie materiałów reklamowych lub próbek produktów klientom.
Gwarantujemy odpowiednie dobranie kanału dystrybucji materiałów i dotarcie do określonej, stargetowanej grupy docelowej. Za pomocą szerokiego wachlarza kryteriów możemy precyzyjnie określić grupę docelową, wybrać dokładny profil klienta, do którego mamy dotrzeć.
Nasz system pozwala bardzo precyzyjnie powiązać wydania sampla z zakupem konkretnego produktu czy tytułu prasowego. Dzięki możliwości geotargetowania akcję można przeprowadzić w wybranej lokalizacji - mieście, regionie lub na terenie całego kraju. Naszym atutem jest zasięg sieci - ok. 1000 punktów zlokalizowanych w miejscach chętnie odwiedzanych przez klientów: centrach handlowych, na dworcach, przystankach komunikacji miejskiej, w metrze czy szpitalach. Przebieg każdej akcji jest na bieżąco kontrolowany i analizowany, dzięki czemu w trakcie jej trwania można wprowadzić modyfikację. Przeprowadzamy dwa rodzaje akcji: sampling precyzyjny i masowy.